söndag, maj 10, 2009

Broccolipajen i Sjöstan

7 kommentarer:

Terry sa...

åh, först en grej: POPUPFÖNSTER PÅ KOMMENTARERNA! allt annat är outhärdligt! Och sen den verkliga grejen: är det ingen äggstanning i pajen, alltså? den ser asgod ut.

Donnie sa...

JO, vi missade bara att filma själva införandet av äggstanningen... vi var trötta, hungriga och ofokuserade! :P
...men det var en stunning stanning, i tell you!

kollar på det där med popup!

Donnie sa...

tack för tipset!
blev ju 1000ggr bättre, smidigare och fräääääääääääääääääääääääschare

Caroline sa...

hallå buttmonkey! det var jag som inte vill ha popups eftersom jag är en popuphater. antar att jag är nedröstad, har ju dessutom redan tidigare utsett Teresa till konstnärligt råd.

max sa...

hihi jag är med i denna filmen!

Donnie sa...

carro är du sur på mig nu?
var det därför du inte svarade i telefon igår?

Caroline sa...

haha, jag är inte sur :) jag svarade inte för att du skulle ringa E istället! lily-skills, duvet. ses ikväll, puss!